Reklamační řád
Případné reklamace vyřídíme k Vaší spokojenosti individuální dohodou s Vámi a v souladu s platným právním řádem.
Případné reklamace vyřídíme k Vaší spokojenosti individuální dohodou s Vámi a v souladu s platným právním řádem. Kupující je povinen dodané zboží bez zbytečného odkladu prohlédnout a o případných zjištěných vadách ihned informovat prodávajícího. Případné vady je kupující povinen neprodleně hlásit naší firmě. Za vady vzniklé přepravcem neručíme.
Délka záruční doby na veškerý sortiment je 24 měsíců ode dne převzetí kupujícím, po uplynutí této doby zaniká odpovědnost prodávajícího za vady produktů, které nebyly v této lhůtě u prodávajícího uplatněny. Reklamace bude vyřízena do 30-ti dnů odpřevzetí zboží naší firmou.
Záruka se nevztahuje na:
- Vady vzniklé běžným používáním
- Nesprávným použitím výrobku
- Nesprávným skladováním
Postup při reklamaci:
- Informujte nás neprodleně o reklamaci telefonicky, e-mailem, či písemně.
- Zboží zašlete jako doporučený balík na naši adresu provozovny. Dobírku nepříjímáme.
- Do zásilky uveďte důvod reklamace, vaši adresu, doklad o koupi produktu v našem e-shopu.